BESTÄLLNINGAR

Hur bestÀller jag hos HEY DEAR?

För att bestÀlla en produkt, följ dessa steg:

1. GĂ„ till www.heydear.se.
2. VĂ€lj din produkt.
3. Anpassa den efter dina önskemÄl.
4. Kontrollera förhandsvisningen och lÀgg produkten i din varukorg.
5. Klicka pÄ "Gà till kassan".
6. Ange dina leveransadresser och slutför betalningen. DÀrefter kommer du att fÄ en orderbekrÀftelse via e-post.

Vilka betalningsmetoder finns det?

Du kan i kassan vÀlja att betala med PayPal, Apple Pay, VISA, Mastercard, Maestro, American Express.

För att hantera bestÀllningen sÀkert överförs all din data SSL-krypterat.

Varför kan jag inte lÀgga en bestÀllning?

Om du inte kan slutföra din bestÀllning, följ dessa steg:

1. Ladda om sidan eller försök slutföra din bestÀllning med en annan webblÀsare. 
2. VÀnligen kontrollera att du har fyllt i alla nödvÀndiga fÀlt korrekt.

Om det fortfarande inte fungerar, skriv gÀrna till vÄr support pÄ hey@heydear.de. Vi hjÀlper dig gÀrna vidare!

LĂ€gger man en faktura i paketet?

Nej, i vĂ„ra paket lĂ€gger vi inte med nĂ„gon faktura. Du kan alltsĂ„ skicka din konfigurerade produkt direkt till personen som ska ta emot den. 🎁

FRAKT

Vart skickar ni?

Vi skickar till Sverige.

Vad kostar frakten mig?

Frakten kostar en fast avgift pÄ 79 SEK per bestÀllning.

Hur lÄng tid tar leveransen?

Vanligtvis tar design, tryck och leverans 5-9 arbetsdagar. Innan du lÀgger till din produkt i varukorgen ser du leveranstiden pÄ produktsidan efter personalisering.

NĂ€r exakt kommer mitt paket fram?

PÄ produktsidan efter personalisering visas din berÀknade leveranstid.

Du kommer att meddelas via e-post nÀr ditt paket skickas. Med spÄrningen kan du följa ditt paket.

ÄNDRINGAR & RETURER

Kan jag göra Àndringar efter att jag har lagt min bestÀllning?

EfterbestÀllningar Àr tyvÀrr inte lÀngre möjliga. Din bestÀllning behandlas direkt och skickas sedan automatiskt vidare till vÄr produktion. Endast sÄ kan vi garantera en snabb leverans.

Var dÀrför 100% sÀker pÄ ditt val och kontrollera din produkt noggrant i förhandsgranskningen.

Kan jag returnera en produkt?

Personliga produkter Àr enligt lag undantagna frÄn retur. Om din produkt anlÀnder skadad eller om det finns ett produktionsfel, kommer vi naturligtvis att ersÀtta produkten kostnadsfritt.

Min produkt levererades skadat eller med undermÄlig kvalitet. Vad ska jag göra?

SĂ„dant borde inte hĂ€nda! VĂ€nligen skicka oss ett e-postmeddelande till hey@heydear.de och skicka oss en bild pĂ„ din skadade produkt. Vi kommer att granska ditt Ă€rende omedelbart och kontakta dig. 😊