BESTĂLLNINGAR
Hur bestÀller jag hos HEY DEAR?
För att bestÀlla en produkt, följ dessa steg:
1. GĂ„ till www.heydear.se.
2. VĂ€lj din produkt.
3. Anpassa den efter dina önskemÄl.
4. Kontrollera förhandsvisningen och lÀgg produkten i din varukorg.
5. Klicka pÄ "Gà till kassan".
6. Ange dina leveransadresser och slutför betalningen. DÀrefter kommer du att fÄ en orderbekrÀftelse via e-post.
Vilka betalningsmetoder finns det?
Du kan i kassan vÀlja att betala med PayPal, Apple Pay, VISA, Mastercard, Maestro, American Express.
För att hantera bestÀllningen sÀkert överförs all din data SSL-krypterat.
Varför kan jag inte lÀgga en bestÀllning?
Om du inte kan slutföra din bestÀllning, följ dessa steg:
1. Ladda om sidan eller försök slutföra din bestĂ€llning med en annan webblĂ€sare.Â
2. VÀnligen kontrollera att du har fyllt i alla nödvÀndiga fÀlt korrekt.
Om det fortfarande inte fungerar, skriv gÀrna till vÄr support pÄ hey@heydear.de. Vi hjÀlper dig gÀrna vidare!
LĂ€gger man en faktura i paketet?
Nej, i vĂ„ra paket lĂ€gger vi inte med nĂ„gon faktura. Du kan alltsĂ„ skicka din konfigurerade produkt direkt till personen som ska ta emot den. đ
FRAKT
Vart skickar ni?
Vi skickar till Sverige.
Vad kostar frakten mig?
Frakten kostar en fast avgift pÄ 69 SEK per bestÀllning.
Hur lÄng tid tar leveransen?
Vanligtvis tar design, tryck och leverans 5-8 arbetsdagar. Innan du lÀgger till din produkt i kundvagnen ser du den uppskattade leveranstiden under knappen "LÀgg till i kundvagn".
NĂ€r exakt kommer mitt paket fram?
Under knappen "LÀgg till i kundvagn" visas din berÀknade leveranstid.
Du kommer att meddelas via e-post nÀr ditt paket skickas. Med spÄrningen kan du följa ditt paket.
ĂNDRINGAR & RETURER
Kan jag göra Àndringar efter att jag har lagt min bestÀllning?
EfterbestÀllningar Àr tyvÀrr inte lÀngre möjliga. Din bestÀllning behandlas direkt och skickas sedan automatiskt vidare till vÄr produktion. Endast sÄ kan vi garantera en snabb leverans.
Var dÀrför 100% sÀker pÄ ditt val och kontrollera din produkt noggrant i förhandsgranskningen.
Kan jag returnera en produkt?
Personliga produkter Àr enligt lag undantagna frÄn retur. Om din produkt anlÀnder skadad eller om det finns ett produktionsfel, kommer vi naturligtvis att ersÀtta produkten kostnadsfritt.
Min produkt levererades skadat eller med undermÄlig kvalitet. Vad ska jag göra?
SĂ„dant borde inte hĂ€nda! VĂ€nligen skicka oss ett e-postmeddelande till hey@heydear.de och skicka oss en bild pĂ„ din skadade produkt. Vi kommer att granska ditt Ă€rende omedelbart och kontakta dig. đ
SKRIV EN RECENSION
Hur skriver jag en recension pÄ er webbplats?
GÄ till produktsidan för din produkt som du har köpt. Scrolla ner och klicka pÄ "Skriv en recension".
Om du dessutom laddar upp en bild till din recension fÄr du 20% rabatt pÄ din nÀsta bestÀllning!
Hur skriver jag en recension pÄ trustpilot?
För att lĂ€mna en recension pĂ„ trustpilot, klicka HĂR.