Kontrollera förhandsgranskningen och lägg produkten i din varukorg.
Klicka på "Till kassan".
Ange din leveransadress och slutför betalningen.
Efteråt får du en orderbekräftelse via e-post.
I kassan kan du betala med PayPal, Apple Pay, VISA, Mastercard, Maestro, American Express, Klarna faktura och Klarna direktbetalning.
För att säkerställa en trygg betalning överförs alla dina uppgifter med SSL-kryptering.
Om du inte kan slutföra din beställning, följ dessa steg:
Ladda om sidan eller försök att genomföra beställningen i en annan webbläsare.
Kontrollera att du har fyllt i alla obligatoriska fält korrekt.
Om det fortfarande inte fungerar, kontakta vår support på hey@heydear.de. Vi hjälper dig gärna!
Nej, vi lägger ingen faktura i våra paket. Du kan därför skicka din anpassade produkt direkt till mottagaren. 🎁
FRAKT
Vi skickar till Tyskland 🇩🇪 och Österrike 🇦🇹. Om du bor i Frankrike 🇫🇷, vänligen gör din beställning via www.heydear.fr. Om du bor i Nederländerna 🇳🇱 eller Belgien 🇧🇪, vänligen gör din beställning via www.heydear.nl. Om du bor i Italien 🇮🇹, vänligen gör din beställning via www.heydear.it.
Frakten kostar ett fast pris på 4,95€ per beställning. Fraktkostnaderna till Österrike kan vara högre beroende på produkt. Ibland finns det specialerbjudanden där vi bjuder på frakten.
Psst... Vi informerar dig via e-post när sådana erbjudanden finns.
Vanligtvis tar design, tryck och frakt 3-6 arbetsdagar. Innan du lägger till din produkt i varukorgen ser du den uppskattade leveranstiden under knappen "Lägg till i varukorgen".
Under knappen "Lägg till i varukorgen" visas din uppskattade leveranstid.
Du kommer att bli meddelad via e-post när ditt paket har skickats.
ÄNDRINGAR & RETURER
Tyvärr är det inte möjligt att göra ändringar efter att beställningen har lagts. Din beställning behandlas direkt och vidarebefordras automatiskt till vår produktion. På så sätt kan vi garantera en snabb leverans. Var därför 100% säker på ditt val och kontrollera din produkt noggrant i förhandsgranskningen.
Personliga produkter undantagna från retur. Om din produkt skulle vara skadad vid ankomst eller om det finns ett produktionsfel, kommer vi självklart att ersätta produkten kostnadsfritt.
Sådant ska inte hända! Vänligen skicka ett e-postmeddelande till hey@heydear.de och bifoga en bild på din skadade produkt. Vi kommer att granska ditt ärende omedelbart och kontakta dig. 😊
SKRIV EN RECENSION
Gå till produktens sida för den produkt du har köpt. Scrolla ner och klicka på "Skriv en recension".
Om du laddar upp en bild tillsammans med din recension får du 20% rabatt på din nästa beställning!
För att lämna en recension på Trustpilot, klicka HÄR.