Leverans
Leverans
LeveransomrÄden
Leverans Àr tillgÀnglig inom Polen.
Fraktkostnader (inklusive lagstadgad moms)
Frakt Àr tillgÀnglig till följande lÀnder:
- Polska: 4,95 ⏠fast pris per bestÀllning
Leverans av nedladdningsbara produkter
Följande regler gÀller för leverans av nedladdningsbara produkter:
-
För nedladdningsbara produkter (digitalt innehÄll som inte levereras pÄ fysisk bÀrare) debiteras ingen fraktkostnad.
-
Leverans sker i form av en fil som skickas via e-post inom 24 timmar frĂ„n avtalets ingĂ„ende (vid förskottsbetalning â efter att betalningen registrerats).
-
Nedladdningsbara produkter kan laddas ner via en lÀnk som skickas via e-post.
Leveranstider
-
Om inget annat anges i erbjudandet sker leverans av varan inom 2â14 arbetsdagar frĂ„n avtalets ingĂ„ende (vid förskottsbetalning â efter att betalningen registrerats).
- De leveranstider som anges pÄ webbplatsen Àr ungefÀrliga och utgör ingen garanti.
- Leverans sker inte pÄ söndagar och helgdagar.
- Om du bestÀller produkter med olika leveranstider sker leveransen i en försÀndelse, om inget annat avtalats. Leveranstiden baseras dÄ pÄ produkten med lÀngst leveranstid
Leverans
- Transport av varor ligger utanför vÄr kontroll, dÀrför kan vi inte garantera leverans direkt till hemmet
- I vissa fall kan kurirföretaget besluta att göra försÀndelsen tillgÀnglig för upphÀmtning pÄ ett kontor.
- PÄ grund av paketets storlek Àr leverans till paketautomater inte alltid möjlig. Vi rekommenderar dÀrför att ange en privat adress.
Felaktig leveransadress
- Innan du lÀgger en bestÀllning ska du sÀkerstÀlla att den angivna leveransadressen Àr korrekt och fullstÀndig. AdressÀndring efter bestÀllning Àr endast möjlig i undantagsfall.
- HEY DEAR ansvarar inte för förseningar, extra kostnader eller andra problem som uppstÄr pÄ grund av felaktiga adressuppgifter.
Om försÀndelsen returneras till oss pÄ grund av felaktig eller otillgÀnglig adress gÀller följande regler:
- Kostnader för omleverans bÀrs av köparen.
- à terbetalning av inköpspriset Àr inte möjlig i detta fall
För smidig leverans rekommenderas att ange korrekt telefonnummer och e-postadress vid bestÀllning sÄ att kurirföretaget kan kontakta dig vid behov.
Tull- och importregler
-
Vi följer gÀllande tull- och importregler i leveranslandet pÄ bÀsta möjliga sÀtt. Efter bestÀllning tillkommer inga extra kostnader för tull, skatter eller andra avgifter frÄn kurirföretaget.
- Om du ÀndÄ blir ombedd att göra sÄdana betalningar, vÀnligen kontrollera noggrant Àktheten av begÀran. Dessa krav kommer aldrig frÄn oss.
Paketförlust
- Fraktstatus visar "levererad", men bestĂ€llningen har inte nĂ„tt kunden. I sĂ„dant fall mĂ„ste en juridiskt bindande förlustförklaring fyllas i. Efter verifiering kan en ny leverans ske. Ă
terbetalning Ă€r inte möjlig â endast ny leverans.
- Fraktstatus hos transportören uppdateras inte under en lÀngre tid. I sÄdant fall skickas bestÀllningen om pÄ HEY DEAR:s bekostnad.
Vid misstanke om förlorat paket, vÀnligen kontakta vÄr kundtjÀnst inom 14 kalenderdagar frÄn bestÀllningsdatum. Efter denna tidpunkt gÀller inte rÀtt till byte eller retur.
Accepterade betalningsmetoder
- Kreditkort
- PayPal
- PayPal Express
- Omedelbar överföring (via Klarna)
- Faktura (via Klarna)
- Delbetalning (via Klarna)
- Autogiro (via Klarna)
- Kreditkort (via Klarna)
Vid frĂ„gor, vĂ€nligen kontakta oss â vĂ„ra uppgifter finns under fliken Kontakt.